۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آستارا

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آستارا

آستارا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در این شهرستان خبر داد.

محسن آهنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مانور خودرویی متشکل از اکیپ‌هایی از اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، اداره صمت امروز سه شنبه ۱۵ اسفند جهت نظارت بر کالا و خدمات مورد نیاز مردم در ایام ماه رمضان و عید نوروز برگزار شد.

رئیس اداره صمت آستارا در این زمینه گفت: نظارت بر کالاهای اساسی و خدمات اولویت‌دار طرح و بررسی روند توزیع، ارائه خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به لحاظ افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از سو استفاده عوامل سودجو از اهداف اجرای این طرح می‌باشد که تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل سالن ۹ دی نرسیده به فلکه فرمانداری در فضایی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و ۷۰ غرفه برگزار خواهد شد آهنی همچنین گفت از بین کسبه منصف تعداد ۷۰ واحد صنفی و فروشگاهی جهت عرضه کالا و خدمات با ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف قیمت پایین‌تر از قیمت بازار تعیین شده که با نصب پلاکارد به شهروندان معرفی خواهند شد.

آهنی در پایان گفت: مردم تخلفات اقتصادی و گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات را با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند

کد خبر 6047425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha