۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حماسه آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات سال جاری

حماسه آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات سال جاری

شهرکرد-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری یکی ازوقایع مهم سالجاری بود که بار دیگرمردم چهارمحال و بختیاری حماسه آفرینی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، موسی انصاری صبح چهارشنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با اشاره به پشت سر گذاشتن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: مردم کشور و چهارمحال و بختیاری یکی از بی‌نظیرترین نمودهای حضور میدانی خود را در روز ۲۲ بهمن سال جاری به ظهور گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در حقیقت مردم سراسر کشور و استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارادت، اعتقاد، ایمان و باور خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه امسال در دور افتاده‌ترین روستاهای چهارمحال و بختیاری نیز شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم، ادامه داد: امسال حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن رشد چشمگیری داشته و می‌توان گفت یکی از بی سابقه‌ترین حضورهای میدانی رقم خورد.

انصاری عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز یکی دیگر از وقایع مهم در سال جاری بود که بار دیگر مردم چهارمحال و بختیاری حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان این استان افزوده شد.

کد خبر 6047899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha