۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام اعلام کرد؛

اجرای عملیات فصل بندگی و زندگی با آیه‌ها در تربت جام

اجرای عملیات فصل بندگی و زندگی با آیه‌ها در تربت جام

تربت جام- رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: شاخص ترین برنامه ماه مبارک رمضان در تربت جام امسال اجرای عملیات فصل بندگی و زندگی با آیه‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام علی اصغر علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر برنامه‌های ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی این شهرستان را تشریح و اظهار کرد: شاخص ترین برنامه ماه مبارک رمضان امسال اجرای عملیات فصل بندگی و زندگی با آیه‌ها خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: لذا مقدمات اجرای این برنامه فراهم شده است تا بتوانیم با کمک تمام ظرفیت‌های شهرستان تربت جام از جمله علمای شیعه و سنی، فعالان و مراکز قرآنی و دیگر اقشار و همچنین با محتوای آماده شده سی فراز موضوعی آیه‌های قرآن کریم، پیوند و انس با قرآن با حفظ هر روز یک فراز انجام گیرد.

وی ادامه داد: تدبر این آیات در تمامی اماکن مذهبی و مساجد صورت می‌گیرد.

علیپور گفت: برگزاری هر روزه جزخوانی قرآن کریم در مصلی الغدیر و مزار شیخ جام این شهرستان با قرائت مرتلین از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام بیان کرد: اعزام مبلغ به روستاها و بخش‌های این شهرستان در قالب اعزام فردی و جمعی، غبارروبی مساجد، مناجات خوانی، برپایی سفره‌های افطاری، برگزاری جزخوانی نوجوانه ها را می‌توان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال برشمرد.

کد خبر 6048681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha