۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک مطرح کرد؛

خراسان جنوبی پیشرو در سند دار کردن اراضی کشاورزی

خراسان جنوبی پیشرو در سند دار کردن اراضی کشاورزی

بیرجند- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: خوشبختانه خراسان جنوبی پیشرو در سند دار کردن اراضی کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر حسن بابایی پنج شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در سند کردن اراضی کشاورزی جز استان‌های پیشرو است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز در روستای امیرآباد ۷۳ هزار و ۲۷۰ امین جلد سند اراضی روستایی را تقدیم مردم کردیم.

بابایی ادامه داد: در حوزه حدنگاری و مستندسازی هیچ گونه محدودیت منابع نداریم و در این زمینه از ظرفیت شرکت‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات سند کردن اراضی کشاورزی را مرتفع کنیم، اظهار کرد: باید با تلاش به جایی برسیم که جشن حد نگاری اراضی زراعی و کشاورزی خراسان جنوبی را داشته باشیم که با همکاری هم این مهم را محقق کنیم.

بابایی افزود: ایجاد اداره ثبت اسناد در خوسف و درمیان را پیگیری می‌کنیم و در زمینه نیروی انسانی این ادارات نیز مجوزهای لازم را خواهیم داد.

وی افزود: مجموعه ثبتی خراسان جنوبی مجموعه‌ای فعال است که باید در زمینه نیاز نیروی انسانی و اتمام پروژه‌های عمرانی آن همت ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک بیان کرد: اراضی منابع طبیعی خراسان جنوبی به صورت صد در صد حد نگاری آن انجام شده است و در مورد اراضی کشاورزی استان نیز تاکنون حد نگاری ۵۸.۵ درصد آن صورت گرفته است.

کد خبر 6049112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha