۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷

فرماندار رشت:

منزلت ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروز حفظ شود

منزلت ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروز حفظ شود

رشت- فرماندار رشت با اشاره به همزمانی ماه میهمانی خدا و ایام نوروز گفت: شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: استکبار جهانی در رهاورد خود قرآن گریزی و حجاب گریزی را جزو برنامه‌ها قرار داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: پیاده راه فرهنگی رشت که محل اعزام نیروهای رزمنده به مناطق هشت سال دفاع مقدس و همچنین مزین به تشییع شهدای زیادی بوده، لذا ظرفیت بزرگی برای انجام کارهای خوب و ماندگار است.

عاشوری اضافه کرد: باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های فرهنگی استان استفاده کرده و در پیاده راه فرهنگی متمرکز کرد و قطعاً با انجام این مهم اتفاقات خوبی در انتقال ارزش های معنوی و اسلامی رخ می‌هد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برگزاری جشن رمضان در مناطق مختلف گفت: ماه مبارک رمضان ماه خدا بوده لذا باید از فرصت این ماه بهره گیریم و از رحمت و سفره این رضوان الهی بهره‌مند شویم.

عاشوری با بیان اینکه تلاوت و تدبر در قرآن بسیار در این ماه سفارش شده است، ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه اذان مغرب برنامه تلاوت جمعی با حضور قاریان برجسته در پیاده راه فرهنگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از آن روزه داران ضمن اقامه نماز، با افطار اطعام می‌شوند، اضافه کرد: این ویژه برنامه با همکاری شهرداری، سازمان تبلیغات، هیأت‌های مذهبی برنامه ریزی و برپا می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه باید متناسب با ماه مبارک رمضان و نوروز فضای شهر فضاسازی شود، گفت: شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

کد خبر 6049211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha