۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۵۸

استاندار خراسان جنوبی خبرداد؛

راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان

راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی خواستار راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان شد که مورد موافقت معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت پنج شنبه شب در دیدار با معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تقدیر از عملکرد جهادی ثبت استان در تثبیت مالکیت‌ها بویژه حدنگاری ۱۰۰ درصدی منابع طبیعی گفت: با هر بار حضور رئیس سازمان ثبت در این استان اقدامات بسیار مهمی که تأثیر زیادی در توسعه استان با بهره‌گیری از تثبیت مالکیت‌ها و صدور اسناد دارد انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همکاری دستگاه‌های متولی امر زمین نیز با سازمان ثبت در خراسان جنوبی بسیار مؤثر بوده است و قطعاً شاهد جهش بیشتر و اتمام کامل حدنگاری به عنوان یکی از استان‌های پیشرو خواهیم بود.

وی خواستار راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان شد و افزود: مردم این دو شهرستان هم اکنون برای انجام امور ثبتی به مرکز استان مراجعه می‌کنند.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار دستور راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک را برای دو شهرستان درمیان و خوسف صادر کرد و گفت: ساختمان این ادارات نیز با اعتبار ملی ساخته خواهد شد.

بابایی همچنین دستور تأمین و جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای این ادارات را هم صادر کرد.

وی در خصوص پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی در خصوص فرسودگی ساختمان ثبت اسناد قاین هم عنوان کرد: احداث ساختمان جدید واحد ثبتی شهرستان قائن نیز در دستور کار سازمان ثبت قرار می‌گیرد.

در پایان از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی و مدیر امور اراضی استان به جهت همراهی در صدور اسناد تک برگی در استان از سوی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استاندار خراسان جنوبی تقدیر شد.

کد خبر 6049255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha