۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

امام جمعه بردسکن:

صنعت شهرستان بردسکن نمره صفر دارد

صنعت شهرستان بردسکن نمره صفر دارد

بردسکن- امام جمعه بردسکن خطاب به نماینده منتخب مردم گفت: بخش صنعت در بردسکن نمره صفر دارد و هیچ کاری صورت نگرفته، لذا در مجلس مشکلات مردم این شهرستان را مطرح کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بردسکن اظهار کرد: از همه اقشار مختلف مردم که با حضور خودشان در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و جواب دندان شکن به دشمنان دادند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: بیش از ۶۶ درصد از واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام نیک بین منتخب مردم که برای بار دوم به مجلس راه یافت، افزود: آقای نیک بین بخش صنعت در بردسکن نمره صفر دارد و هیچ کاری صورت نگرفته، کار اکثر مردم شهرستان کشاورزی و دامداری است، که می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند، لذا می‌طلبد در مجلس با صدای رسای خود مشکلات را بیان کنید.

امینی ادامه داد: آقای نیک بین، اگر شما رأی بسیار بالایی کسب و برای بار دوم راهی مجلس شدید، از رأی مردم است، لذا پیگیر مشکلات این مردم باشید و خدایی نکرده از این رأی بالا غرور کاذب شما را نگیرد.

پیگیری دو بانده کردن محور شادمهر به کاشمر و خلیل آباد و بردسکن و انابد، پیگیری ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی، رفع خاموشی چاه موتورهای کشاورزی و طرح مسکن ملی بردسکن از خواسته‌های امام جمعه بردسکن خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

وی در ادامه به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در روزهای پایانی شعبان استغفار کنید و توبه کنید و پاک به میهمانی خدا برویم.

امینی همچنین به سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام (ره) در سال ۵۸ و گرامیداشت این روز نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان بردسکن دارای ۳۰۰ شهید، ۷۶۸ جانباز و ۴۵ آزاده است که به حضورشان در شهرستان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه بردسکن در ادامه خواستار ساماندهی قبور شهدا در روستاها شد.

کد خبر 6049519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha