۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد؛

اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستاهای خرمشهر

اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستاهای خرمشهر

خرمشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی و… در چند روستای این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر شریفی ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» برای اولین بار در استان خوزستان در شهرستان خرمشهر خبر داد و بیان کرد: توسعه نقش آفرینی زنان در عرصه اقتصادی و اجتماعی به عنوان بخش مهمی از جمعیت فعال جامعه یکی از ارکان مهم توسعه همه جانبه کشور و اهتمام بخشی به توسعه پایدار است.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی خوزستان در نظر دارد طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» را با هدف توسعه کشاورزی خانوادگی، توسعه مشاغل مکمل کشاورزی و بهبود معیشت خانوار روستایی در چند روستای پایلوت به عنوان روستای الگویی در خرمشهر اجرایی کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر اظهار کرد: روستاهای «سرحانیه» و «رویس طعمه» در این شهرستان به عنوان پایلوت طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» انتخاب شدند و زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور خواهند داشت.

شریفی تصریح کرد: در روستاهای «سرحانیه» و «رویس طعمه» با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغال‌زا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص حاصل خواهد شد.

کد خبر 6051383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha