۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

فرمانده انتظامی البرز:

پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی آغاز شد

پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی آغاز شد

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار با پابند الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح شامل مجرمانی است که مرتکب بیش از چهار فقره سرقت شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند پیش از ظهر دوشنبه در مراسم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (پابند الکترونیکی سارقان سابقه دار) که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، با اشاره به صدور دستور اجرای این طرح به منظور کنترل مجرمان با سابقه گفت: مقرر شده برای کنترل و رصد مجرمانی که مرتکب بیش از چهار فقره سرقت شده‌اند، از پابند الکترونیکی استفاده شود.

وی با اشاره به بهره گیری از شیوه‌های نوین علمی برای مقابله با وقوع جرم به منظور کاهش جرایم سرقت بیان کرد: تعدادی از سارقان سابقه دار شناسایی شده‌اند و امروز پابند الکترونیکی برای آنها نصب می‌شود تا از این طریق بتوانیم نقش مؤثری در برقراری امنیت شهروندان و مقابله با وقوع سرقت داشته و به دنبال آن شاهد کاهش آمار سرقت در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: این طرح به صورت سراسری با همکاری دادستان کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و دستگاه قضائی اجرایی شده است و این مهم را تا زمانی که بتوانیم جرایم سرقت را به حداقل برسانیم دنبال می‌کنیم. در صورتی که مشمولان این طرح پس از سه سال مرتکب سرقت نشوند، پابند آنها با دستور مقام قضائی باز می‌شود.

کد خبر 6052351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha