۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

رییس اورژانس بیمارستان آبادان:

نکات ایمنی چهارشنبه سوری از سوی مردم رعایت شود

نکات ایمنی چهارشنبه سوری از سوی مردم رعایت شود

آبادان- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از همه شهروندان به ویژه جوان‌ها تقاضا می‌شود که نکات ایمنی را در چهارشنبه سوری رعایت کنند.

ه گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد ظهر امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی و پوشش طرح سلامت نوروزی و چهارشنبه پایان سال با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص برنامه‌های مناسبتی آخرین چهارشنبه سال، اظهار کرد: سال گذشته با همکاری خوبی که شکل گرفت تنها هفت مصدوم در چهارشنبه‌سوری داشتیم که آنها نیز دچار صدمات طولانی‌مدت و معلولیت نشدند.

وی با اشاره به اینکه عاجزانه از همه شهروندان به ویژه جوان‌ها تقاضا می‌شود که نکات ایمنی را در چهارشنبه سوری رعایت کنند، افزود: امیدواریم با همان رفتار سال قبل حتی همان هفت مصدوم را هم نداشته باشیم.

دریانبرد تاکید کرد: همه پایگاه‌های ما در چهارشنبه پایانی سال در آماده‌باش کامل هستند و در همین راستا و با سایر ارگان‌های خدمات‌رسان اعم از پلیس، شهرداری، آتش‌نشانی و … هماهنگی بسیار خوبی ایجاد شده تا شهروندان در آرامش کامل بتوانند در سلامتی کامل به شادی مربوط به این روز بپردازند.

وی گفت: اگر خدای ناکرده حادثه‌ای در این شب رخ داد، از مردم درخواست می‌شود از جا به جایی سریع و بی‌محابای مصدوم که باعث آسیب‌دیدگی بیشتر خواهد شد، جدا پرهیز کنند و سریعاً با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و این قول را می‌دهم که همکاران بنده کمتر از ۱۰ دقیقه کنار مصدوم باشند.

کد خبر 6052536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha