۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

نمایشگاه علوم قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در سنندج برپا می‌شود

نمایشگاه علوم قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در سنندج برپا می‌شود

سنندج_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: نمایشگاه علوم قرآن ویژه ماه رمضان در مسجد جامع شهر سنندج با استفاده از آثار هنری هنرمندان سراسر استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: برنامه‌های جزءخوانی قرآن کریم و برپایی نمایشگاه علوم قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز کردستان در ایام ماه مبارک رمضان با مدیریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: قاریان و حافظان برجسته استان هر روز بعد از نماز عصر در ایام ماه رمضان، جزئی از قرآن کریم را تلاوت و به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان پخش می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در آئین جز خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر سنندج ویژه برنامه‌های متنوعی با حضور ماموستایان و حافظان قرآن کریم اجرا و تقدیم روزه‌داران می‌شود.

وی ضمن دعوت از هنرمندان عرصه علوم و معارف قرآن برای ارائه آثار هنری در نمایشگاه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: نمایشگاه علوم قرآن از نیمه دوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامعه شهر سنندج با استفاده از آثار هنری با محوریت قرآن کریم از سوی هنرمندان سراسر استان دایر می‌شود.

کد خبر 6052785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha