۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران:

میزان تصادفات در مازندران ۱۲۰۰ فقره کمتر شد

میزان تصادفات در مازندران ۱۲۰۰ فقره کمتر شد

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از کاهش شمار تصادفات در سال جاری به تعداد هزار و ۲۰۰ فقره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی ظهر چهارشنبه در شورای ترافیک استان مازندران با اشاره به کاهش شمار تصادفات در استان گفت: در سال قبل ۹ هزار فقره تصادف جرحی در استان رخ داد و این میزان در سال جاری به هفت هزار و ۷۹۰ فقره کاهش یافته است.

وی با اظهار این که میزان تصادفات هزار و ۲۰۰ فقره کاهش یافته است، به وجود چهار محور ترانزیتی در استان مازندران اشاره کرد و سهم بری راه روستایی را در بروز تصادفات نیز قابل توجه خواند و گفت: سهم بری راه‌های روستایی در تصادفات افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در مازندران با توجه به این که شاهد حجم وسیعی از ورود مسافران در نوروز خواهیم بود، گفت: یک میلیون خانوار بومی در استان داریم و آمار خانه‌های دوم در استان ۲ میلیون واحد است و در هر روز ۳ میلیون نفر مازاد جمعیت استان را پذیرا هستیم.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران نیز گفت: ۲۹۷ پل عابر پیاده در سطح استان مازندران داریم و آمار تصادفات عابران پیاده نشان می‌دهد که ۶۰ فوتی‌ها بالای ۶۰ سال سن دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۴ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد و تاکنون ۴۲ نقطه رفع شده است، گفت: باید نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه خیز اقدام کرد مصوبات شورای ترافیک ترک فعل محسوب می‌شود.

کد خبر 6054301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha