۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

۱۳۶نفر در حوادث چهارشنبه سوری اصفهان مصدوم شدند/۳فوتی و ۶ قطع عضو

۱۳۶نفر در حوادث چهارشنبه سوری اصفهان مصدوم شدند/۳فوتی و ۶ قطع عضو

اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۱۳۶ نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مصدوم شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری استان اصفهان اظهار کرد: در این حوادث در سال جاری ۱۳۶ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۲۴ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان اصفهان نسبت به سال گذشته افزود: در سال گذشته ۸۴ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که این آمار نسبت به سال جاری بیانگر افزایش ۵۲ نفری مصدومان است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: از کل مصدومان ۲۴ مورد توسط واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه توسط خود شهروندان به مرکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از مصدومین رده سنی بین ۱۰ تا ۲۰ سال داشته‌اند، افزود: آسیب‌ها به نواحی چشم، اندام، صورت و تنه بوده و بیشترین آسیب به دست‌ها و سپس چشم بوده است.

عابدی با بیان اینکه بیشترین علت مصدومیت آسیب ترقه بوده است، اضافه کرد: متأسفانه ۶ نفر از ناحیه دست و انگشتان دست دچار قطع عضو شده و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

کد خبر 6054444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha