۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

فرماندار تالش:

تکمیل پروژه های نیمه تمام تالش نیازمند توجه مسوولان استانی است

تکمیل پروژه های نیمه تمام تالش نیازمند توجه مسوولان استانی است

تالش- فرماندار تالش گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در تالش نیازمند حمایت و توجه ویژه مسوولان استانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تالش با بیان اینکه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان وظیفه تمامی مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: برخی از مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف نیازمند پیگیری‌های ملی و اعتبارات استانی و ملی می‌باشد.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از راه‌های شهرستان تالش کوهستانی و ۳۲۰ کیلومتر نیز مربوط به محورهای عشایری می‌باشد، افزود: بازگشایی و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه است.

وی با اعلام اینکه پروژه‌های کمربندی شهر تالش، سد لاستیکی، کمربندی خطبه سرا، پل اسالم و همچنین اگوی شهری و همچنین شرکت صنایع چوب اسالم را از جمله مواردی است که نیازمند توجه و حمایت مسؤولان استانی است، گفت: عدم اجرای ماده ۴ ثبت اسناد و بنیاد مسکن، عدم تعیین تکلیف زمین‌های طرح هادی که موجب شده است امکان صدور پروانه ساختمانی و عدم بهره مندی از احداث مسکن و تأمین مسکن پروژه نهضت مسکن جمعیت جوان در تالش از چالش‌های پیش روی این شهرستان است.

مؤذن برق رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار و روشنایی مسیر در محورهای اصلی شهرستان و همچنین جابجایی تیرهای برق را از جمله مواردی دانست که نیازمند عنایت استاندار گیلان و مدیران استانی می‌باشد.

کد خبر 6054593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      مسئله سندهای مسکن مهر تالش و محوطه سازی این مجتمع بزرگ نیز در اولویت قرار بگیرد.