۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴

نایب رئیس مجمع خیرین سلامت تایباد:

خیرین تایباد بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت درمانگاه کمک کردند

خیرین تایباد بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت درمانگاه کمک کردند

تایباد- نایب رئیس مجمع خیرین سلامت تایباد گفت: خیرین تایبادی برای ساخت درمانگاه خیریه این شهرستان تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک کردند و این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان فعلی در شرایط جمعیتی قبل انقلاب طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر فرسوده است. ضمن فرسودگی توانایی پاسخگویی جمعیت فعلی را هم ندارد.

نایب رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان تایباد افزود: پیگیری‌های زیادی بابت زمین بیمارستان جدید انجام شده است که امیدواریم بزودی خبر خوش واگذاری آن اعلام شود.

خیرین تایبادی ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت درمانگاه کمک کردند

وی در خصوص آخرین وضعیت درمانگاه خیرین تایباد گفت: مجمع خیرین سلامت با کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین شهرستان تایباد و همچنین شورا و شهرداری تایباد، اقدام به ساخت درمانگاه در جنوب شهر تایباد کرده است که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خدادادی ادامه داد: مجمع علاوه بر ساخت یک درمانگاه تخصصی، بر اساس نیت کمک کنندگان نیز، کمک‌های زیادی در حوزه ساخت و ساز در بیمارستان، دارو و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام داده است.

اورژانس بیمارستان در شأن مردم تایباد نیست

عضو شورای شهر تایباد اضافه کرد: تا پیش از این در بخش دیالیز تنها بیمارستان تایباد ۸ تخت وجود داشت و متأسفانه در شرایطی مردم ما مجبور به مراجعه به شهرستان‌های اطراف و حتی مشهد بودند، با تصمیماتی که گرفته شد و کمک‌های دانشگاه علوم پزشکی، شورای شهر تایباد و خیرین این شهرستان بخش دیالیز جدید تایباد ساخته و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی اورژانس فعلی بیمارستان را در شأن مردم تایباد ندانست و گفت: لازم است خیرین نیکوکار وارد این گود شوند تا بتوانیم این بخش بیمارستان را بازسازی کنیم.

کد خبر 6054613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha