۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

مسوول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل:

پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود

پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مسوول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پویش «زندگی با آیه‌ها» با هدف تحقق محوریت «جهاد تبیین قرآنی» در استان اردبیل برگزار می‌شود.

علی دژبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و نیز بهار طبیعت و عید نوروز، اظهار کرد: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نوید بخش سالی پر از خیر و برکت است.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، افزود: پویش «زندگی با آیه‌ها» محور اصلی فعالیت‌ها خواهد بود که ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی است.

مسؤول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی انسان‌ها رویکرد مهم در راستای گفتمان «زندگی با آیه‌ها» است.

دژبانی به ارسال یک‌هزار و ۲۷۵ پیامک پویش «زندگی با آیه‌ها» به گروه‌های هدف و اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی پویش به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات فرهنگی، روحانیون و مبلغین، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و فعالین رسانه‌ای انجام یافته است.

وی افزود: تولید و نشر اینفو گرافیک پویش، ارسال متن زیرنویس پویش به صدا و سیما و پلاتو مجری برنامه سحری و افطار برای اطلاع رسانی به عموم مردم از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح است.

مسؤول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در مناطق مختلف استان، هماهنگی با رؤسای شهرستان‌ها جهت تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر و میادین اصلی شهر انجام شده است.

دژبانی افزود: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان اردبیل است.

وی بیان کرد: در طول ماه رمضان تمامی پیام‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی همراه با هشتگ‌های ماه امید به خدا، فرصت رمضان و زندگی با آیه‌ها ارسال می‌شود.

مسؤول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در پویش «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه‌ها»، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

کد خبر 6055118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha