۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

امام جمعه اردستان‌:

فضیلت‌های ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد

فضیلت‌های ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت‌: افراد بدانند که بهار قرآن چه تأثیری در دل‌ها دارد و دل را زنده می‌کند بنابراین باید به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: ماه رمضان را به عبارتی بهار قرآن می‌گویند که خوشبختانه، بهار قرآن با بهار طبیعت تقارن پیدا می‌کند و در چهارشنبه هفته آینده که اولین روز سال جدید است دو بهار با یکدیگر قرین می‌شوند.

وی افزود: یکی از حسرت‌های اهل قبور بنابر روایات موجود این است که می‌خواستند در دنیا بوده و به روزه‌داری بپردازند بنابراین افرادی که در دنیا به آنان این فرصت داده شده باید قدردان این نعمت باشند و از این نعمت به خوبی بهره‌برداری کنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: افراد بدانند که بهار قرآن چه تأثیری در دل‌ها دارد و دل را زنده می‌کند بنابراین باید به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان توجه کنند چرا که طبق روایات موجود، این ماه دل‌های غمگین مسلمانان با نشاط می‌کند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه انتخابات به پایان رسیده، تصریح کرد: شور و هیجان و رقابت‌هایی که در میان برخی افراد وجود دارد در جهت گرم کردن تنور انتخابات و حضور حداکثری طبیعی است اما بعد از انتخابات دیگر نباید بین مردم تفرقه باشد و اختلافات باید از بین برود.

وی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی تبلیغات و تلاش‌های متعدد جهت کاهش حضور در انتخابات داشتند اما ملت ایران همچون همیشه در مقابل تبلیغات دشمنان ایستاده و حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشتند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مردم بر عملیاتی شدن وعده‌های نمایندگان نظارت کنند، تاکید کرد: نماینده فعلی تا خرداد ماه زمینه و فرصت برای اقدامات خود را دارد و با پشتکار همچون گذشته کارهای خود را انجام می‌دهد و به نماینده منتخب نیز پیشنهاد می‌شود که یک گروه کاردان متخصص از قشرهای مختلف تشکیل دهد و از نظرات آنان استفاده کند.

کد خبر 6055693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha