۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱

امام جمعه آرادان:

امنیت نعمت بزرگ انقلاب است/ نیروهای مسلح دژ مستحکم ایستادگی

امنیت نعمت بزرگ انقلاب است/ نیروهای مسلح دژ مستحکم ایستادگی

آرادان- امام جمعه آرادان امنیت را یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان قصد ناایمن کردن ایران را دارند اما به برکت انقلاب و نیروهای مسلح هرگز به این هدف دست نخواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به اهمیت صله ارحام و بازدید از آشنایان در دین مبین اسلام، تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که دید و بازدیدهای نوروزی را برای حرمت به ماه رمضان، به بعد از افطار تا سحر موکل کنند.

وی خواستار توجه به شعائر دینی شد و ابراز کرد: مردم خوشبختانه مسائل مرتبط به شعار دینی و حجاب و حرمت به ماه رمضان را رعایت می‌کنند اما اگر کسی اصرار به عدم رعایت این مسائل داشت می‌بایست طبق موازین قانونی از سوی فراجا با او برخورد شود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه نباید روزه خواری عادی جلوه داده شود، ابراز کرد: کسانی که به ماه رمضان حرمت نمی‌گذارند می‌بایست با شدت مورد برخورد قرار گیرند.

شریفی نیا با اشاره به سالروز رحلت یادگار امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) می‌فرمایند احمد آقا عزیزترین افراد نزد من است و به همین جهت ایشان علاوه بر اینکه فرزند امام بودند در واقع مشاور ایشان هم محسوب می‌شدند.

وی در ادامه به دریافت مدال فتح از سوی فرماندهان سپاه و ارتش اشاره کرد و تاکید کرد: یکی از دلایل دریافت این مدال که یکی از بالاترین مدال‌های نظامی کشورمان است، لیاقتی است که فرماندهان ما در ارتش و سپاه دارند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: همه ارتشیان و پاسداران کشورمان در این مدال فتح که با دست مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرماندهان شأن اعطا شد، سهیم هستند.

شریفی نیا با اشاره به اینکه دشمنان ناامن کردن ایران را به عنوان یک هدف بزرگ می‌پنداشتند، بیان کرد: ایران اسلامی در غرب آسیا در منطقه‌ای پر تلاطم و حساس، در اوج امنیت ادامه حیات می‌دهد و این یکی از برکات انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی ما است.

وی با بیان اینکه هدف صهیونیست‌های خبیث و آمریکا و انگلستان این است که منطقه را به آشوب بکشند تا به ایران اسلامی حمله کنند، ابراز کرد: ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و بسیج همچون سدی استوار و خلل ناپذیر در برابر این ابر قدرت‌ها ایستاده‌اند.

کد خبر 6055703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha