۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶

رییس بنیاد ملی نوجوان خوزستان:

۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند

۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند

اهواز- رییس بنیاد ملی نوجوان خوزستان گفت: طبق برآوردهای اولیه ۸۰ درصد دانش آموزان صدرا در این استان به پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» پیوسته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول رشیدی بعد از ظهر امروز یکشنبه در سلسله نشست‌های آموزشی زنگ رسانه که با محوریت پویش «زندگی با آیه‌ها» در اهواز برگزار شد، هدف از این برنامه را ارتقای سطح سواد رسانه‌ای دانش آموزان مدارس صدرای استان خوزستان دانست و تاکید کرد: فراگیری سواد رسانه برای نوجوانان ضروری است و به دنبال ایجاد جریان رسانه‌ای در با حضور دانش آموزان مدارس صدرا در استان هستیم.

وی در ادامه جهاد تبیین را اولویت اساسی تربیت و آموزش شرکت کنندگان در این دوره دانست و اضافه کرد: نظر به برگزاری پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در نشست اخیر زنگ رسانه به این موضوع نیز پرداخته شد و به دنبال برگزاری چندین برنامه استانی در بستر مدارس صدرا در خوزستان هستیم.

رئیس بنیاد ملی نوجوان خوزستان همچنین پویش «زندگی با آیه‌ها» را طرحی نو و نوجوان پسند دانست و گفت: نوجوانان در سطوح مختلف از ای نم طرح استقبال کرده‌اند و طبق برآوردهای اولیه ۸۰ درصد دانش آموزان صدرا در این استان به این پویش پیوسته‌اند.

کد خبر 6057566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha