۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

فرماندار تنگستان:

مشکلات اسکان مسافران نوروزی در تنگستان حل شود

مشکلات اسکان مسافران نوروزی در تنگستان حل شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: زمینه‌ای برای اسکان مسافران نوروزی خاصه فرهنگیانی که به شهرستان مسافرت می‌کنند، فراهم شود که مشکلی در این مورد نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان عنوان داشت: برای اسکان مسافرین نوروزی خاصه فرهنگیانی که به شهرستان مسافرت می‌کنند با توجه به سابقه سال‌های گذشت و برنامه ریزی که سال جاری انجام شده زمینه‌ای آماده شود که مسافران مشکلی نداشت باشند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: زمینه‌ای ایجاد شود تا مسافرینی که به ۲ بخش مرکزی و دلوار مسافرت می‌کنند، بتوانند از جاذبه‌های گردشگری این ۲ بخش که شامل قلعه تاریخی کلات، منطقه گردشگری آبگرم معدنی اهرم و منطقه گردشگری خائیز در بخش مرکزی، موزه شهید رئیسعلی دلوار، پارک ساحلی دلوار، بازارچه‌های خرید دلوار بازدید کنند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: ضروری است رؤسای هر ۲ ادارات آموزش و پرورش بخش مرکزی و منطقه دلوار در معرفی هر این بخش‌های شهرستان به مسافران نوروزی جهت بازدید تلاش کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان با اشاره به اینکه نباید مسافران نوروزی در شهرستان با کوچک‌ترین مشکلی مواجه شوند ادامه داد: موضوع اسکان مسافرین نوروزی با محوریت آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری‌ها، مجموعه آبفا، برق و دستگاه‌های انتظامی به عنوان پشتیبان برنامه‌های آموزش و پرورش در تسهیل خدمت به مسافران نوروزی در شهرستان باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران جاهایی که برای اسکان مسافران نوروزی توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه دلوار مشخص شده است نسبت به تأمین احتیاجات آن مکان‌ها همکاری لازم با ادارات آموزش و پرورش در هر ۲ بخش مرکزی و دلوار داشته باشند.

لطفی بیان کرد: در زمینه بهداشت مدارس اقدامات بسیار خوبی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده که جای تقدیر دارد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: ادارت برق و آب شهرستان اجازه ندارند تحت هیچ شرایطی نسبت به قطع آب و برق مدارس اقدام کنند.

کد خبر 6057672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha