۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷

فرماندار کامیاران خبر داد؛

اهدای ۴۲ فقره جهیزیه به نوعروسان کامیارانی

اهدای ۴۲ فقره جهیزیه به نوعروسان کامیارانی

کامیاران- فرماندار کامیاران از اهدای ۴۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش ثقفی نیا عصر دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نو عروسان کامیارانی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: تعداد ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان به ارزش ۱۷ میلیارد ریال اهدا شد.

وی، با بیان اینکه کمیته امداد، یادگار امام راحل است، گفت: پس از انقلاب، افراد مستمند جامعه، نیازمند حمایت و پشتیبانی بودند که با دستور امام راحل کمیته امداد تأسیس شد و به واسطه تأسیس این نهاد، افراد نیازمند مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفتند.

ثقفی نیا افزود: پس از تأسیس کمیته امداد افرادی که نیازمند بودند مورد حمایت قرار گرفتند و افراد تحت حمایت و مددجو پس از توانمند شدن، از چرخه کمیته امداد خارج و افراد نیازمند دیگری جایگزین این افراد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به رسالت واقعی خود یعنی تحقق اهداف اشتغال عمل کرده است و در راستا برای اعطای وام‌های خود اشتغالی بانک‌ها نیز همراهی خوبی داشتند که از آنها قدردانی می‌شود.

فرماندار کامیاران عنوان کرد: امروز به ۴۲ نوعروس در شهرستان کامیاران که تحت پوشش کمیته امداد بودند کالای اساسی اهدا خواهد شد.

ثقفی نیا اضافه کرد: خودکفایی نیازمندان با حمایت کمیته امداد و اهدا جهیزیه به نوعروسان یک اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است که توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی افزود: سعی بر این است در سال آتی با حمایت‌های فرمانداری و دستگاه‌های ذی ربط در کنار کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تعداد خانوار بیشتری از امتیاز مسکن محرومین در کامیاران برخوردار شوند.

کد خبر 6058313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کیوان ES ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 0
      باسلام دعای خیر اینجانب کیوان شکوری ناشنوا هستم مدت5سال است بیماری نورباتی گرفتگی عضلانی دارم معلول شدید هستم خونه نیشتی هستم هیچ کاری نمی‌توانم انجام هم خونه نیشتی هستم وضع باباهم خوب نیست بامن کمک کند از مسئولین تقاضا دارم بامن کمک کنید تحصیلات بنده‌ لیسانس عمران است ولی هیچ اداریی مشقول به کا