۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد؛

آغاز معاینات پزشکی ۵ هزار زائر حج تمتع در گلستان

آغاز معاینات پزشکی ۵ هزار زائر حج تمتع در گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز روند معاینات پزشکی پیش از اعزام ۵ هزار زائر حج تمتع در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز معاینات حجاج بیت الله الحرام اظهار کرد: با اعلام مرکز پزشکی حج هلال احمر و هماهنگی با اداره کل حج و زیارت استان گلستان، معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: پس از انجام معاینات حجاج در هلال احمر سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشند، رویه تأیید سلامت آن‌ها تکمیل و ثبت نام آن‌ها در کاروان‌ها کامل می‌شود.

وی با اشاره به همکاری پزشکان در معاینات حجاج با هلال احمر افزود: استان گلستان ۵ هزار متقاضی حج تمتع دارد که از روزهای گذشته روند آن آغاز و به مرور با مراجعه حجاج به ۱۰ شهرستان استان انجام خواهد شد.

غریب آبادی اظهار کرد: تا یکم فروردین یک هزار و ۶۱ نفر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: زائرانی که سلامت آنها تأیید شده اما بیماری‌هایی نه چندان دشوار از قبیل بیماری خفیف قلبی، ریوی، دیابت و فشار خون دارند، به توصیه پزشکان معاینه توجه کنند و در طول سفر حج داروهای خود را به میزان کافی به همراه داشته باشند.

کد خبر 6059719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha