۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷

بازرس کل کردستان:

همکاری مردم در اجرای درست قوانین و ارتقای سلامت اداری موثر است

همکاری مردم در اجرای درست قوانین و ارتقای سلامت اداری موثر است

سنندج_بازرس کل کردستان گفت: همکاری مردم در راستای اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای سلامت اداری موثر است.

عیسی هواسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم استان کردستان در ارتقای سلامت اداری همراه و کمک حال مجموعه بازرسی هستند و امیدواریم در سال جدید نیز با همکاری مردم فرهیخته و عزیز استان و تلاش مجموعه بازرسی کردستان بتوانیم در راستای اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای سلامت اداری مجدانه عمل کنیم.

بازرس کل استان کردستان افزود: امسال باید با رهنمود قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) گامی بلند در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و ارتقای رضایتمندی مردم فهیم این دیار کهن برداریم.

وی یادآور شد: امسال باید با استعانت از حضرت حق مسیری را که در سال‌های اخیر توسط سازمان بازرسی کل کشور در راستای ارتقای شفافیت و مأموریت‌های مندرج در سند تحول و تعالی قضائی آغاز شده با استفاده از نظارت‌های هوشمند به شرایط مطلوب برسانیم.

هواسی تصریح کرد: این مهم دستاوردهایی هم چون برقراری عدالت اجتماعی، اجرای صحیح قوانین، حسن جریان امور، شناسایی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با آن را به همراه دارد.

وی با تبریک سال نو اضافه کرد: فصل بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی حقیقت ذات حق تعالی یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

کد خبر 6060327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha