۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷

افشای ابعاد جدید جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا + فیلم

افشای ابعاد جدید جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا + فیلم

یکی از شاهدانِ تحت محاصره در اطراف بیمارستان شفا در غزه در گفتگو با الجزیره از ابعاد جدید جنایت هولناک نظامیان اشغالگر در بیمارستان شفا در غزه پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن گفتگو با یکی از شاهدان تحت محاصره در اطراف بیمارستان شفا در غزه، از جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌های پناه‌گرفته در این بیمارستان پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، «جملیه الهسی» بانوی فلسطینی که در مناطق اطراف بیمارستان شفا در غزه در محاصره نظامیان صهیونیست قرار دارد، در گفتگو با الجزیره با بیان اینکه بمباران مناطق اطراف بیمارستان شفا همچنان با شدت ادامه دارد و افراد زیادی در این حملات شهید یا زخمی شده‌اند، گفت: مردم کجا هستند تا به داد ما برسند؟ تا کی باید این وضع را تحمل کرد؟

وی سپس درباره مشاهدات خود از تحولات داخل بیمارستان شفا افزود: بیمارستان شفا به میدان جنگ تبدیل شده است. اوضاع بیمارستان شفا قابل توصیف نیست، آیا درباره زنانی بگوییم که مورد تجاوز قرار گرفتند؟ یا زنانی که ربوده شده یا اعدام شدند؟ یا اجسادی که از زیر آوار خارج شدند و طعمه سگ‌های نظامیان صهیونیست شدند؟

این بانوی فلسطینی همچنین از مشکلات روحی و روانی، گرسنگی و تشنگی آوارگان فلسطینی و غیرنظامیان محاصره شده در اطراف بیمارستان شفا سخن گفت.

کد خبر 6061256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع.ص IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      1 0
      تجاوز به نوامیس اعراب در منطقه غزه توسط اشغال‌کنندگان فلسطین هیچگونه توجیهی نه با یهودیت ویا اسلام ویا هر مذهب دیگر نداشته و نیز تعجب آور وتمسخر آمیز تر از سکوت منادیان حقوق بشری غربی بخود ندیده اما اسرارآمیز تر اینکه حالاتی از نوع پیچیده ای از بیماری فوق‌العاده خطرناک که تداعی رفتار عوامل رایش سوم
    • دلال IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      4 0
      صهیونیست حرامزاده و بی شرف
    • 09931567050 IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 0
      الهی به حق امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هر چه سریعتر نسل صهیونیست و یهود و ابلیس و هر شیطان صفتی رو با ظهور خودش نابود و ریشه کن بفرما...الهی که شرایطی فراهم بشه تا زنده زنده این لاشخورای بی ناموس حرام نطفه رو گیر آورد و دمار از روزگارشون در آورد
    • من نه منم US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      0 0
      شرف و انسانیت برای حیوان وحشی هیچ معنایی ندارد...حیوان وحشی را باید فقط نابود کرد..زیرا اگر زخمی شود دوباره برمی گردد....این خوی وحشی گری بوده و خواهد بود....خدا خودت کمک کن.