۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳

معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی خبرداد؛

ورود بیش از ۵ میلیون زائر به استان خراسان رضوی

ورود بیش از ۵ میلیون زائر به استان خراسان رضوی

مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از ورود بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد و خراسان رضوی از ۱۵ اسفند تا امروز ۵ فروردین ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت چهارم فروردین ۱۴۰۳ مجموعاً پنج میلیون و ۸۴۶ هزار و ۱۲۵ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۹۴ هزار و ۴۷۱ نفر از طریق فرودگاه، ۳۵۷ هزار و ۶۰۵ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۹۵ هزار و ۸۱۴ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۳۵ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

وی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از اینکه به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

گنابادی نژاد گفت: هم‌چنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 6061623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha