۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

رشت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در اجرای طرح تشدید ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفند تاکنون بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بازرسان این اداره کل موفق به کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در طول این مدت ۲۱۳ فقره بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذیرفت که تعداد ۳۶ تخلف محرز گردید و تعداد ۴۲۲۶ قلم کالای قاچاق کشف شد.

پورحیدری در خصوص کشف کالاهای دخانی قاچاق ادامه داد: در این بازرسی‌ها تعداد ۸ هزار و ۲۴۰ نخ سیگارت قاچاق به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال کشف شد.

وی همچنین از کشف ۶۹ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد و افزود: این تعداد در طول اجرای طرح نظارتی کشف گردید که ارزش ریالی تلفن‌های همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: طی این مدت تعداد ۲۴۴ مورد اقلام ورزشی به ارزش ریالی ۴ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال نیز در استان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه بازرسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان در سراسر استان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس ۱۲۴ این اداره کل تماس گرفته تا توسط بازرسان در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6062150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha