۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۰

رییس کل دادگستری استان بوشهر:

خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند

خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کمک‌های خداپسندانه خیران می‌تواند در تأمین رفاه و آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری کودکان تحت حمایت بهزیستی بسیار اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر چهارشنبه در بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان دختر ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ سال و پسران ۶ تا ۱۲ بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی این کودکان گفت: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی فرزندان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را جهت گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به جذب کمک‌های خیرین اشاره کرد و گفت: کمک‌های خداپسندانه خیرین می‌تواند در تأمین رفاه و آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

در این بازدید با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان یکی از خیران تقبل کرد هزینه‌های دارویی کودکان و نوجوانان این مراکز را تأمین کند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از حمایت و تلاش‌های مجموعه دادگستری و پیگیری مجدانه نسبت به مشکلات این کودکان، گزارشی را از اقدامات صورت گرفته به کودکان و نوجوان نگهداری در این مراکز ارائه کرد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان بوشهر هدایایی به کودکان اهدا کرد.

کد خبر 6063844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      0 0
      خیران به کمیته امداد هم کمک میکردند ولی چیزی نصیب نیازمندان نشد کمک خیران فقط نصیب واسطه ها خواهد شد و قطر گردنشان قطور تر مستمندان همچنان در فقر غوطه‌ور مگر اینکه خیران تحقیق کرده کمک ها را مستقیم بدون واسطه بدست نیازمندان برسانند