۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبرداد؛

ممنوعیت تردد و توقف در معابر همجوار حرم بانوی کرامت در شب‌های قدر

ممنوعیت تردد و توقف در معابر همجوار حرم بانوی کرامت در شب‌های قدر

قم- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در شب‌های قدر تردد و توقف در معابر و خیابان‌های همجوار با حرم حضرت معصومه (س) ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابر مصوبات استانی در شب‌های قدر تردد و توقف در معابر و خیابان‌های همجوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) اعم از امیر کبیر حدفاصل پل آهنچی تا سه راه خورشید، معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه، بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه و کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده‌ها ممنوع می‌باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم بیان کرد: با توجه به حجم ترافیک معابر در صورت نیاز محدودیت ها به حلقه بعدی گسترش می یابد. همچنین جهت برگزاری مراسم مسجد مقدس جمکران در محدوده بلوار نرجس خاتون (رینگ اول) ممنوعیت توقف اعمال می‌شود.

صدفی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند ضمن اینکه پارکینگ‌های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عماریاسر برای تردد خودروهای شخصی بسمت حرم مطهر تخصیص یافته است.

کد خبر 6064826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha