۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

دلدادگی ملت ایران به دین از پیام‌های «محفل امام حسنی‌ها» است

دلدادگی ملت ایران به دین از پیام‌های «محفل امام حسنی‌ها» است

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی از مهمترین پیام‌های اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران، دلدادگی مردم کشور ایران به قرآن و دین است.

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: از برگزار کنندگان این مراسم و مردمی که با زبان روزه در این مراسم شرکت کردند جای تقدیر و تشکر ویژه دارم. بیش از همه اینها باید از خداوند متعال که نعمت جمهوری اسلامی را بر ما ارزانی داشت و برگزاری چنین مراسمی را در قالب نعمت به ما عطا کرد، تشکر کرد و شکرگزار این نعمت بزرگ خدا بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم چند پیام دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین پیام‌های اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها، دلدادگی مردم کشور ایران به قرآن و دین است؛ این پاسخی خیلی گویا، دیدنی و بدون تحلیل و تفسیر فلسفی به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های ضد انقلاب است که دوست دارند فضای دیگری از ایران ترسیم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ایران اسلامی، ایرانی است که در اجتماع امام حسنی‌ها دیده شد، مردمی که دلداده اهل بیت، قرآن و معنویت هستند.

وی گفت: نکته دوم که پیام بسیار مهم، درست و به جایی است، ماجرای توجه به جبهه مقاومت و غزه، توجه مردم به موضوع فلسطین و آمدنشان با پرچم فلسطین است. برگزار کننده‌های برنامه هم به این موضوع توجه داشتند و برنامه‌های خوبی را برای فاجعه غزه داشتند که امیدواریم به لطف خداوند متعال، به برکت این توسل‌ها و عرض ارادت‌ها، مشکل و بحران غزه به زودی حل شود و پیروزی نهایی نصیب مردم مسلمان فلسطین شود.

حجت الاسلام اخوان صباغ ادامه داد: نکته دیگری که از برنامه محفل امام حسنی‌ها می‌توان دریافت کرد، این است که اگر بستری برای شادی مردم مهیا شود، بستری که در آن از گناه دوری شود و فضایی آماده شود که مردم با نشاط باشند، مردم کشور ایران می‌آیند و در این فضاها شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: محفل امام حسنی‌ها نشان داد که ما قبل از آن نتوانستیم الگوی خوبی را برای برگزاری جشن‌های باشکوه با حضور مردم داشته باشیم و این شروع بسیار خوبی است؛ البته ما انتظار داریم امتداد استانی آن توجه و دیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: سال آینده به حول قوه الهی همچنین برنامه‌ای در خوزستان خواهیم داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضایی را مهیا کنیم که خانواده‌ها در مراسم باشکوه جشن میلاد امام حسن (ع) شرکت کنند و بعد آن محفل قرآنی در استان هم شکل بگیرد.

کد خبر 6065115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha