۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز: 

بیش از ۶۲هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سقز بازدید کردند

بیش از ۶۲هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سقز بازدید کردند

سقز-رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۹ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۳۵۰ مسافر نوروزی و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

صلاح نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۹ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۳۵۰ مسافر نوروزی و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به آمار اقامت گردشگران در سقز تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۹ هزار نفر مسافر و گردشگر در شهرستان سقز از جمله مراکز اقامتی رسمی ۵ هتل و ۴ مهمان پذیر با ظرفیت ۴۲۰ نفر در شبانه روز و همچنین ستاد اسکان شامل ۷۱ اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر در شبانه روز اقامت داشته‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سقز افزود: ستاد خدمات سفر در ۹۷ مورد از ۱۷ واحد پذیرایی بین راهی در مسیرهای مواصلاتی، ستاد اسکان، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری بازدید کرده است.

نصراللهی اضافه کرد: همچنین ۱۰ هزار نسخه شامل نقشه راهنمای گردشگری و بروشور از طریق چادرهای راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری و ستاد اسکان آموزش و پرورش در بین مسافران و گردشگران توزیع شده است.

کد خبر 6065349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی DK ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      از فرماندار بینظیر این شهر می خواهم بیشتر به این شهر برسند چون زیبایی‌های این شهر واقعا بینظیر است