۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

فرماندار ویژه ورامین خبر داد؛

اخذ تمهیدات برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین

اخذ تمهیدات برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین

ورامین- فرماندار ویژه ورامین از اخذ تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک خبر داد و گفت: قانون فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک و با حضور سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات این شهرستان و دیگر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: همه تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه مهیا شده است.

فرماندار ویژه ورامین با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب همه ما می‌باشد، افزود: ضروری است که همانند دور اول انتخابات، نامزدها به قوانین احترام بگذارند.

درویشی گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق قانون، کسانی که در دور اول انتخابات در این حوزه انتخابیه شرکت نکرده اند و کسانی که در دور اول رأی نداده اند می‌توانند در این انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شده و نماینده منتخب دشت ورامین را انتخاب کنند.

کد خبر 6065590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha