۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

کسی حق فاصله گرفتن از ارزشها را ندارد/در معرض قضاوت تاریخ هستیم

کسی حق فاصله گرفتن از ارزشها را ندارد/در معرض قضاوت تاریخ هستیم

ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه در معرض قضاوت تاریخ هستیم، گفت: کسی حق فاصله گرفتن از ارزشها را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در محفل انس با قرآن کریم به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در امامزاده طاهر و مطهر (ع) خیرآباد اظهار داشت: روز دوازدهم فروردین به معنای واقعی کلمه یک ایام الله است. روزهای مهم و تعیین کننده در سرنوشت انسان‌ها باید یادآوری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ۱۲ فروردین که مردم با رأی خودشان نظام سلطه را از بین بردند و نظام جمهوری اسلامی را مستقر ساختند از ایام الله است که باید گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم از نظام اسلامی پاسداری کنیم و پاسخ شبهات که دشمن در جامعه ایجاد کرده را بدهیم و روشنگری کنیم.

محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا متذکر شد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای استمرار نظام جمهوری اسلامی خون مطهرشان بر زمین ریخته شد و کسی حق ندارد از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرد و ۱۲ فروردین این یادآوری را به همگان می‌کند که باید پاسدار ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: امروز هم ما در معرض یک قضاوت تاریخی قرار داریم و نباید اجازه دهیم که آیندگان درباره ما قضاوت نادرست کنند

محمودی در پایان با اشاره به حوادث غزه افزود: به فضل الهی پیروزی غزه را خواهیم دید و مقاومت ملت فلسطین، ریشه الهی و قرآنی دارد و همه باید کنار ملت مظلوم غزه باشیم

کد خبر 6065841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha