۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

از آغاز طرح امداد نوروزی انجام شد؛

بیش از دو هزار ماموریت اورژانس در چهارمحال و بختیاری

بیش از دو هزار ماموریت اورژانس در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-رییس اورژانس چهارمحال و بختیاری از انجام دو هزار ۸۴ مأموریت اورژانس ۱۱۵ از ۲۴ اسفندماه آغاز طرح امداد نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شمسی پور دهکردی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان به ۲۰۸۴ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که ۴۳۹ مورد غیر ترافیکی و ۵۰۰ مورد ترافیکی و ۱۵۹۹ مورد بیماری بوده است.

مسئول طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: وضعیت مددجویان تصادفی: درمان در محل ۱۳ نفر و اعزام به مراکز درمانی ۵۴۰ و عدم رضایت به انتقال به مراکز درمانی ۹۲ مورد و ۷ نفر فوتی بوده است.

شمسی پور دهکردی خاطرنشان کرد: در این مدت وضعیت مددجویان غیرتصادفی: درمان در محل ۲۴۵ نفر و اعزام به مراکز درمانی ۱۱۹۰ و عدم رضایت به انتقال ۲۲۳ مورد و ۴۸ نفر فوتی بوده است.

وی اذعان کرد: در این مدت ۳۳ نفر از شهروندان بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در استان دچار مسمومیت شده‌اند و ۵ نفر نیز از خدمات اورژانس هوایی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان استفاده کردند.

شمسی پور دهکردی ادامه داد: ۱۵۵ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت نوروزی از خدمات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کردند.

کد خبر 6067371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha