۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتی:

۱۳۰۰ بازرسی طرح بسیج سلامت نوروزی در دشتی انجام شد

۱۳۰۰ بازرسی طرح بسیج سلامت نوروزی در دشتی انجام شد

بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون هزار و ۳۷۶ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان دشتی انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز احمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی که از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سطح شهرستان اجرا شده است بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای هزار و ۳۷۶ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به‌ویژه، رستوران‌ها، کارگاه‌های شیرینی‌پزی، آجیل‌فروشی و همچنین اماکن عمومی مانند پارک‌ها، محل اسکان مسافرین نوروزی و پمپ‌بنزین‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام داده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده ۹۶ واحد صنفی دارای مشکلات بهداشتی اخطاریه دریافت کرده‌اند و چهار صنف متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شده‌اند و یک صنف پلمپ شده است.

احمدی اضافه کرد: از شروع طرح بسیج سلامت نوروزی ۲۶۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد مشخصات بهداشتی جمع‌آوری و معدوم شد و با توجه به اهمیت سلامت آب، هزار و ۱۲۲ کلر سنجی، ۹۸ مورد نمونه‌برداری میکروبی آب و ۶۴۶ سنجش پرتابل بر روی مواد غذایی انجام گرفته است.

کد خبر 6068322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha