۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

رییس هیات شمشیربازی اردبیل:

خلا ایجاد شده بین نسل شمشیربازان اردبیل باید جبران شود

خلا ایجاد شده بین نسل شمشیربازان اردبیل باید جبران شود

اردبیل- رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: ضروری است تا با استعدادیابی های جدید خلا ایجاد شده بین نسل شمشیربازان باید جبران شود.

هادی صباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به همت کمیته تحقیقات، پژوهش و توسعه هیات شمشیربازی استان اردبیل تقویم اجرایی و عملیاتی شمشیربازی استان اردبیل برای سال جدید آماده و تقدیم فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان می شود.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ سال سختی برای هیات شمشیربازی استان بود، خاطرنشان کرد: به دلیل گرانی تجهیزات و کمبود آن اکثر منابع مالی هیات صرف تامین حداقل ها برای قهرمانان شد و از این حیث مشکلات عدیده ای داشتیم که بخشی از آن هم به سال جدید منتقل شده است.

رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل بیان کرد: در تقویم جدید همچنان بحث استعدادیابی، محور اصلی کاری هیات خواهد بود و به مربیان هیات نیز اعلام کرده ایم با تمام توان تلاش کنند تا خلأ ایجاد شده بین نسلی را در این رشته مهم ورزشی در اردبیل جبران کنیم.

صباغی با بیان اینکه کرونا سبب شد تا یک خلأ سه ساله در استعدادیابی را تجربه کنیم، تصریح کرد: حداقل سه سال زمان نیاز داریم تا این خلأ در اردبیل جبران شده و استعدادهای جدید به شمشیربازی اردبیل افزوده شود.

وی ادامه داد: استعدادیابی، آموزش و تجهیز سه محور اصلی ما در سال جدید خواهد بود و در کنار آن بازسازی هیأت‌های شهرستانی، میزبانی مسابقات کشوری و توجه به مسابقات استانی و منطقه ای در دستور کار فعالیت های هیات در سال جاری قرار دارد.

رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل بیان کرد: اردبیل قطب شمشیربازی کشور است و افت کیفی و کمی آن سبب خسارت به شمشیربازی کشور و ورزش استان خواهد بود و به همین دلیل از مسئولان ورزش استان و فدراسیون محترم درخواست داریم در راه توسعه شمشیربازی اردبیل، پشتیبان و حامی هیات شمشیربازی استان باشند و ما را تنها نگذارند.

کد خبر 6068467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha