۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰

مدیرکل راهداری البرز: 

راهپیمایی روز قدس اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است

راهپیمایی روز قدس اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: روز قدس روز اتحاد امت اسلام در مقابل استکبار، دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج ضمن گرامیداشت این روز بیان کرد: با توجه به حجم بالای جنایات و قتل عام انجام شده از سوی رژیم صهیونیستی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: پس از طوفان‌الاقصی بار دیگر توجه مردم جهان به مساله فلسطین جلب شد، حجم جنایات به حدی بالا بود که شاهد شکل‌گیری راهپیمایی‌های متعدد و پرشور در نقاط مختلف در حمایت از مردم فلسطین بودیم.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز اتحاد امت اسلام در مقابل استکبار، دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تلنگری بر وجدان‌های خفته در جهان است که در مقابل کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌ها سکوت کرده‌اند.

زندی فر اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که منجر به شهادت رزمندگان اسلام شد. بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه می‌شود. رژیم جعلی صهیونیستی با این جنایات وحشیانه و غیرانسانی نشان داده که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست و مردم غزه و فلسطین بیش از هر زمانی به حمایت امت اسلام نیاز دارند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان البرز در تبعیت از منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کردند.

کد خبر 6070255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha