۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷

پیام عربی استاندار کرمانشاه برای برادران و خواهران فلسطینی

پیام عربی استاندار کرمانشاه برای برادران و خواهران فلسطینی

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در سخنرانی روز جهانی قدس در مسجد جامع شهر کرمانشاه، به نمایندگی از مردم شریف کرمانشاه پیامی به زبان عربی خطاب به برادران و خواهران فلسطینی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سخنرانی روز جهانی قدس در مسجد جامع شهر کرمانشاه، به نمایندگی از مردم شریف کرمانشاه پیامی به زبان عربی خطاب به برادران و خواهران فلسطینی صادر کرد.

ترجمه پیام استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای برادران و خواهران عزیز فلسطینی

سلام علیکم

جهان در بیش از شش ماه گذشته، شاهد حوادث غزه است. از جهتی جنایات بی سابقه صهیونیست‌ها در قتل عام زنان و کودکان بی گناه را می بیند و بمباران وحشیانه مدارس و پناهگاه‌ها و بیمارستانها را و در همین زمان، پشتیبانی همه جانبه آمریکا و حکومت‌های غربی از این جنایات را می بیند به علاوه سکوت یا همکاری حکومت‌های خائن بعضی از کشورهای اسلامی و از سوی دیگرمقاومت شجاعانه و صبورانه مبتنی بر آزادگی و تعالیم اسلامی شما را شاهد است.

بدون کوچک‌ترین شک و تردید تنها راه رسیدن به رهایی و آزادی مقاومت اسلامی است.

ما در جمهوری اسلامی ایران و از کرمانشاه مقاوم و پرافتخار بر اساس تعالیم قرآن کریم و مکتب اهلبیت علیهم السلام و از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمه الله و اعلام جهانی روز قدس تا به امروز در کنار شما و دوست شما بوده و خواهیم بود.

ما با شماییم نه دشمنانتان نه با ساکتین و نه با کسانی که دل‌های شما را تضعیف می‌کنند. و همانگونه که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای گفت و بشارت داد إن شاءالله با نابودی و ویرانی رژیم صهیونیستی با شما در قدس نماز خواهیم خواند. دشمنان شما آن‌را بعید می‌بینند و ما آن‌را نزدیک می‌بینیم.

به یاری و منت و لطف الهی

و بی شک خداوند متعال هرکسی که او را یاری کند یاری می‌کند که خدا قوی و عزیز است.

راست گفت خداوند بزرگ و بلندمرتبه

کد خبر 6070633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha