۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی:

متهمان برداشت غیر مجاز یارانه سرپرست خانوار در اراک دستگیر شدند

متهمان برداشت غیر مجاز یارانه سرپرست خانوار در اراک دستگیر شدند

اراک- رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری ۲ متهم برداشت غیر مجاز اعتبار کالابرگ یارانه ای سرپرستان خانوار در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامیار چهری اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز اعتبار کالابرگ یارانه‌ای سرپرستان خانوار به پلیس آگاهی، با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به آن در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متهم در این خصوص و کشف تعداد ۵۵۰ عدد کارت عابر بانک منقضی و باطله اشخاص غیر در مخفیگاه وی شدند.


سرهنگ چهری گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرد که با اطلاع از نقص سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی، پس از تهیه کارت عابربانک منقضی شده و باطله سرپرستان خانوار به یکی از فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی مراجعه و با همکاری و همدستی یکی از کارکنان فروشگاه اقدام به برداشت غیر مجاز اعتبار کالابرگ یارانه‌ای و خرید کالا و فروش آن به قیمت کمتر در بازار آزاد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری همدست وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ چهری تاکید کرد: انتظار است شهروندان به منظور پیشگیری از کلاهبرداری افراد سودجو، پس از منقضی شدن کارت عابر بانک و تعویض آن نسبت معدوم کردن کارت قبلی اقدام و از رها کردن آن در معابر و سطل‌های زباله خودداری کنند.

کد خبر 6071562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha