۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵

صباغیان در تذکر شفاهی:

طرح ساماندهی کارکنان دولت زودتر تعیین تکلیف شود

طرح ساماندهی کارکنان دولت زودتر تعیین تکلیف شود

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شاهد بی عدالتی در وضعیت کارمندان هستیم و لازم است طرح ساماندهی کارکنان دولت زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش افسارگسیخته برخی از کالاها هستیم که لازم است مجلس جلسه ویژه ای در این مورد برگزار کند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم مربوط به طرح ساماندهی کارکنان دولت است که متأسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت‌های واسطه‌ای خون کارمندان را می مکند و بی عدالتی درباره وضعیت کارمندان وجود دارد و بر این اساس باید هر چه زودتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

صباغیان تاکید کرد: لازم است لجسه ویژه ای با حضور نمایندگانی از مجلس، دولت، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده تا این طرح شفاف و تعیین تکلیف شود تا مشکل کارکنان حل و فصل شود.

کد خبر 6071993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 262 IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      جناب نماینده با حرف زدن مشکل عزیزان حل نمی شود باید عمل کرد . باز چهار سال فقظ جلسه نباشد.
    • م IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      2 0
      دوباره شروع شد: تا 6 ماه دیگه دوباره تذکر پشت تذکر.اخرش هم ....
    • نماینده IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      نماینده های محترم در تذکر دادن کوتاهی نکنید از امروز صف بندی کنید هر 48 ساعت یه نماینده. هرکسی تونست داغتر بگه رای بیشتری جمع می کند یاعلی