۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۰

رییس دادگستری کاشمر:

۳۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد کاشمر با کمک خیران آزاد شدند

 ۳۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد کاشمر با کمک خیران آزاد شدند

کاشمر- رییس دادگستری کاشمر از آزاد سازی ۳۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک خیران کاشمر در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر تقی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی این شهرستان که با حضور خیرین در تالار بزرگ امیر برگزار شد اظهار کرد: جشن گلریزان برای گره‌گشایی از مشکل همنوعان و کمک به آزادی زندانیانی است که ناخواسته، بدون ارتکاب جرم و قصور و به دلیل بدهی مالی وارد زندان‌ها شده‌اند و باید به عنوان تکلیف الهی همه دست به دست هم بدهیم و برای آزادی این عزیزان کمک کنیم.

رئیس دادگستری کاشمر افزود: با کمک خیرین و ستاد دیه استان در جشن گلریزان سال گذشته ۳۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را توانستیم از زندان آزاد کنیم.

وی مبلغ پرداختی برای آزاد سازی این زندانیان را ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان اعلام کرد که توسط خیرین و ستاد دیه استان تأمین و پرداخت شد.

تقی نژاد گفت: علاوه بر این افراد با کمک خیرین حدود ۸ نفر از جرایم غیر عمد و مالی را نگذاشتیم وارد زندان شوند.

رئیس دادگستری کاشمر در ادامه با اشاره به اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه به این افراد برای پرداخت بدهی‌شان تسهیلات پرداخت کرد تا وارد زندان نشدند، عنوان کرد: کمک‌هایی که از خیرین جمع‌آوری می‌شود صرفاً برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی است و قرار نیست به کسانی که جرم عمدی و ضرب و جرح و … داشته‌اند داده شود.

وی عنوان کرد: اکنون حدود ۴۰ نفر محکوم مالی در کاشمر با ۱۹ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان و ۱۱۰ قطعه سکه بهار آزادی بدهی چشم‌انتظار کمک و همراهی خیرین و نیکوکاران هستند.

گفتنی است؛ تاکنون خیرین و نیکوکاران کاشمری در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

کد خبر 6072937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha