۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

فرماندار پیشوا خبر داد؛

افزایش گشت های محله محور برای کاهش سرقت در پیشوا

افزایش گشت های محله محور برای کاهش سرقت در پیشوا

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان، از افزایش گشت های محله محور برای کاهش سرقت در برخی از مناطق این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری پیش از ظهر دوشنبه در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت که با حضور اعضا برگزار شد اظهار کرد: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که علل آن به منظور پیشگیری باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد و متناسب با آن در شهرستان سیاستگذاری شود.

فرماندار پیشوا مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص رعایت مسائل ایمنی و نگهداری صحیح از اموال خود عنوان کرد.

تاجیک نوری در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان افزود: یکی از مؤلفه‌های اساسی تأمین امنیت پایدار در شهرستان، مشارکت مردم و شهروندان محترم و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی است.

وی از فعالیت بیشتر گشت‌های محله محور توسط فرماندهی انتظامی و سپاه در برخی از مناطق مستعد جرایم پیشوا تاکید کرد و گفت: با این موضوع تا حدودی موضوع سرقت در شهرستان کاهش و امنیت خاطر مردم عزیز را فراهم خواهد شد.

کد خبر 6073230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha