۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۷

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه در مرکزی

۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه در مرکزی

اراک- قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۹۸۴ پایگاه کمیته امداد استان زکات فطریه در عید سعید فطر را جمع آوری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی گفت: پایگاه‌های دریافت زکات فطره کمیته امداد در محل مصلی‌ها و مساجد برگزاری نماز عید فطر سراسر استان مستقر است و روزه داران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها، زکات خود را پرداخت کنند.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که امسال برای نخستین بار در حال اجرا است طرح نانی نو و ایجاد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در نانوایی‌ها هست که در این طرح با هماهنگی صنف نانوایی استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و انتخاب گزینه پرداخت مبالغ مورد نظر خود را از این طریق پرداخت کنند و مستقیم به حساب کمیته امداد همان شهرستان واریز می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه هستند، گفت: امسال تمامی صندوق‌های با آرم دبیرخانه شورای زکات استان آماده و در پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه مستقر می‌شود.

صالحی بیان کرد: مردم استان مرکزی همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۱۱؛ ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۹۳ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۰۱ زکات خود را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: به طور حتم تمامی زکات فطریه جمع آوری شده در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

کد خبر 6073743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha