۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

آمادگی کامل میزبانی از تمام رویدادهای ملی و بین‌المللی را داریم

آمادگی کامل میزبانی از تمام رویدادهای ملی و بین‌المللی را داریم

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان با زیرساخت‌های مناسب آمادگی میزبانی از تمام رویدادهای ملی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی در نشست میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: حضور بیش از ۵ هزار کاراته‌کا، داور و مربی نشان از برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی و کار سنگین در همدان دارد.

وی افزود: برای میزبانی این رقابت‌ها ساعت‌ها جلسه برای مدیریت و هماهنگی برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به همراهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جا دارد از مدیریت دانشگاه که میزبانی رویدادهای ورزشی استان را با امکانات خوب فراهم کرده هم تقدیر کنیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار شاهد حضور این جمعیت در رشته کاراته در همدان هستیم که کنار رشد ورزش، آورده اقتصادی و گردشگری را نیز برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه همدان بهترین شرایط برای میزبانی مسابقات ورزشی را دارا است، بیان کرد: ارتفاع همدان از سطح دریا، آب و هوای خنک و معتدل، زیرساخت‌های ورزشی در کیفیت ملی و آسیایی این شرایط را فراهم کرده که همدان بهترین استان برای میزبانی اردوهای ورزشی و رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: به تمام رؤسای هیئت‌های ورزشی استان می‌گوئیم به دنبال گرفتن میزبانی‌های بزرگ باشند دستگاه ورزش با حمایت‌های استاندار به طور کامل آمادگی لازم را دارد.

کد خبر 6074419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha