۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

امام جمعه موقت دامغان:

تلاش‌های دولت در سفره مردم دیده شود/ ناراحتی مردم از بی عدالتی‌ها

تلاش‌های دولت در سفره مردم دیده شود/ ناراحتی مردم از بی عدالتی‌ها

دامغان- امام جمعه موقت دامغان با تاکید بر اینکه تلاش دولت سیزدهم پیرامون اقتصاد باید در سفره مردم دیده شود، گفت: ناراحتی مردم از تبعیض و بی‌عدالتی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مصلی امام این شهر ضمن بیان اینکه تلاش دولت سیزدهم پیرامون حوزه اقتصاد قابل تقدیر است، ابراز داشت: انتظار عموم بر اینکه این تلاش‌ها در سفره‌های مردمی نیز دیده شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم تلاش‌ها را می‌بینند و قدردان زحمات مسئولان زحمت‌کش هستند، افزود: آنچه مردم را مورد رنجش قرار می‌دهد سختی‌ها نیستند.

خطیب موقت جمعه دامغان ضمن بیان اینکه مردم از تبعیض و بی عدالتی در جامعه رنج می‌برند، ابراز داشت: می‌بایست این موضوعات رفع رجوع و مردم را امیدوار و دلگرم کرد.

جیرانی ضمن بیان اینکه در موضوع اقتصاد باید معیشت و مشکلات مردم نیز رصد و برای آن‌ها چاره‌جویی شود، تصریح کرد: برای مردمی که در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام بودند باید بهترین خدمات ارائه شود.

وی افزود: از مسئولان استان و شهرستان دامغان نیز انتظار می‌رود مطالبات مردمی را شنیده و با عملکرد خوب خود پاسخ مناسب با این درخواست‌ها دهند.

کد خبر 6075993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha