۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی:

مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند

مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند

بجنورد_ مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زهرابی عصر چهارشنبه در سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات خراسان شمالی که در سالن جلسات اداره کل دیوان محاسبات خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها گره گشا و موجب حل بسیاری از مشکلات است.

وی در ادامه افزود: اساس تشکیل مجمع ناظرین در دیوان محاسبات با روحیه مردمی و جهادی همکاران ما در دیوان محاسبات خراسان شمالی و کشور همخوانی بسیار زیادی دارد و ما در دیوان محاسبات به توان نظارتی و همراهی مردم باور داریم.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: تاکنون گزارش‌های مردمی و نظارت‌های مؤثر مردم در موضوعات مختلف توانسته جلوی بسیاری از فسادها و سو مدیریت‌ها را بگیرد و این حضور مؤثر در همه صحنه‌ها قابل لمس است.

زهرابی افزود: حوزه اقتصاد یکی از حوزه‌های جدی و آماده برای حضور مردم است و ما در دیوان محاسبات آماده‌ایم تا با ارائه راهکارهای قانونی و همراهی با دستگاه‌ها این فرایند را تسهیل کنیم.

وی با اشاره به تصویب بخش‌هایی از بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امیدواریم مدیران استانی در راستای جذب اعتبارات ملی و ابلاغی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بیش از گذشته فعال باشند تا شاهد توسعه استان در همه زمینه‌ها به ویژه در پروژه‌های ملی باشیم.

در این نشست که سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان خراسان شمالی بود اعضا ضمن بررسی راهکارهای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی و چالش‌های موجود پیشنهاداتی را برای نظارت مؤثر دیوان محاسبات در این زمینه ارائه کردند.

حمید نظریان دستیار مردمی استاندار خراسان شمالی نیز به عنوان میهمان این نشست بود.

کد خبر 6081487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha