۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»

افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»

روزنامه‌های صهیونیستی معاریو و هاآرتص امروز پنجشنبه اطلاعات جدیدی را درباره موشک‌ها و پهپادهای ایران که شنبه شب گذشته به سمت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد، منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در دو روزنامه عبری معاریو و هاآرتص با ادعای منابع رسمی صهیونیستی درباره آسیب جزئی حملات موشکی و پهپادی ایران و منهدم کردن اغلب این موشک‌ها و پهپادها در تضاد است.

روزنامه معاریو به نقل از یک پژوهشگر نظامی صهیونیست گزارش داد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل بر خلاف ادعاهای دانیل هاگاری سخنگوی این ارتش که مدعی رهگیری و انهدام ۹۹ درصد حملات ایران است، تنها حدود ۸۴ درصد این حملات ایران را دفع کرده است.

در ادامه گزارش معاریو آمده است که کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که چهار نفر در پایگاه هوایی «نواتیم» در نتیجه اصابت مستقیم موشک‌ها و نه به علت اصابت ترکش موشک‌های پدافند هوایی زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل ویدئوهای منتشر شده درباره حملات موشکی و پهپادی ایران اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر در پایگاه هوایی رامون در منطقه اشغالی النقب در این حملات زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز تصاویری منتشر کرد که خسارات ناشی از حمله موشکی ایران را به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

بر اساس این تصاویر ماهواره‌ای که ساعاتی پس از حمله ایران گرفته شده است، آسیب به باند فرود در قسمت جنوبی پایگاه نواتیم در نزدیکی یک اسکادران هواپیمای C-130 قابل مشاهده است.

کد خبر 6082006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      حتی رژیم یاغی ایالات متحده آمریکا که سامانه های پیشرفته رهگیری موشک دارد موفق نشده بود موشک های جمهوری اسلامی ایران را که به پایگاه عین الاسد اصابت کرد رهگیری کند والسلام نامه تمام
    • ناشناس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      اسراییل می خواهد القا کند ایران به یکی از ساختمانهای نیروگاه اتمی دیمونا حمله کرده است تا مجوزی برای حمله خود به مراکز اتمی ایران باشد.
    • عبداله منابیه IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      نمیدونم این چه سری هست که صهیونیست ها فقط زحمی میشن و اصلا کشته نمیشن زخمی ها هم حتما خودشون را مداوا میکنند و بعد بلند میشن هر کدومشون هم پانصد نفر را حریف هست دقیقا فیلم راکی رامبو را همیشه تعریف میکنند و انتظار از مردم دارند که باور کنند برای مغزهای پوسیده و زنگ زده متاسفم که چنین خرافاتی را باور
    • هرمز ایرانی AE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      موشک به این بزرگی رو احتمالا از چاله به اون کوچکی کشیدید بیرون .دروغگو کم حافظه میشه
    • علی هارونی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      5 5
      باسلام یادم میاد یک گنده لات بی مغز بود وقتی کتک هم می خورد می‌رفت تعریف می کرد که یک جا رفتم دست به سبیلم کشیدم یارو ترسید حسابی زدمش یکی اونجا نشسته بود گفت تو درست میگی نشونش دو انگشت بالا سبیلت هست زنده باد ارتش و سپاه اسلام
    • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 2
      اگ باخاک هم یکسان بشن بازم یه فیلم پخش میکنن که آسیب جزیی دیدن،یه مشت ادم ساده لوح هم میادمیگ خبرهای خودی دروغ میگن