۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

امام جمعه بجنورد:

برخورد سخت رزمندگان با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است

برخورد سخت رزمندگان با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است

بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: برخورد سخت رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه رزمندگان سپاه اسلام بر علیه صهیونیست‌های خبیث بیان کرد: رژیم جعلی و غاصب به مانند سال‌های عمر نامشروعش آغازگر جنگ بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در طی سال‌های استقرار نظام اسلامی دست از فتنه‌گری برنداشته و در بسیاری از ناامنی‌ها ایران عزیز دست داشته است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران ما تنها بخشی از توطئه‌های صهیونیست‌ها است و آخرین دسیسه این رژیم پلید حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود.

حجت‌الاسلام نوری گفت: برخورد سخت جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی بخشی از دکترین دفاعی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در یک جنگ طولانی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد است.

وی در ادامه با اشاره به همگرایی کشورهای غربی و استکباری با رژیم پلید صهیونیستی افزود: توانایی رزمندگان غیور جمهوری اسلامی در هدف‌گیری و نابودی مراکز مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل نشان از قدرت بالای نظامی ایران اسلامی است.

کد خبر 6082478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha