۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

امام جمعه ری:

هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است

هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است

ری- امام جمعه ری گفت: هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یکی از عملیات‌های منحصر به فرد بود که در این سال‌ها اتفاق افتاده است اظهار کرد: باید ابعاد این عملیات را فرماندهان برای مردم توضیح بدهند.

وی افزود: وقتی که رژیم صهیونیستی مستشاران ما را در کنسولگری سوریه به شهادت رساند آمریکا وارد میدان شد و به ایران گفت شما حرکتی نداشته باشید و اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس هم همین نظر را داشتند.

امام جمعه شهر ری ادامه داد: این توصیه نشانه دلواپسی آنها از پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی بود، غربی‌ها در پیگیری پهپاد ها ناکام بودند و جمهوری اسلامی در این عملیات به مقصد و مقصود خود رسید.

شاهچراغی گفت: عظمت قدرت در آتش لحظه‌ای این عملیات بود یکباره آتش بر سر آنها ریخت نتوانستند پیش بینی کنند و ایران اعلام کرد که نمایش قدرت است نه اعمال قدرت و اگر اسرائیل روزی بخواهد دست به شیطنت بزند اعمال قدرت خواهد کرد و بنا به فرمایش آقا این یک تنبیه بود و انتقام سخت نبود.

وی افزود: این عملیات از نظر زمانی دو هفته طول کشید در طی این دوهفته اضطراب و فشار زیادی به اسرائیل وارد آمد مردم به فروشگاه‌ها ریختند و فشار روانی به اندازه ۲۰ هفته به آنها وارد شدو این بحران‌های سیاسی و نظامی به نفع ایران اسلامی تمام شد.

امام جمعه شهرستان ری گفت: دنیا فهمید که ایران اسلامی قدرت پاسخگویی دارد و نمی‌گذارد اسرائیل به شرارت خود ادامه بدهد و رژیم صهیونیستی یا این عملیات آبروی خود را در جهان برد.

شاهچراغی ضمن تقدیر از سپاه در این عملیات خاطر نشان کرد: هماهنگی بین نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است که بخش دیگری از موفقیت ما در این عملیات بود.

کد خبر 6082661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha