۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱

عضو شورای اسلامی شهر بروجن:

عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد

عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد

بروجن-عضو شورای اسلامی شهر بروجن گفت: عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی از طریق فدراسیون همگانی به هیأت‌ها موجب نارضایتی‌های مردمی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کردیان صبح یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان بروجن، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر گفت: با توجه به اینکه شهر بروجن موفق به کسب مدال برنز ورزش همگانی در سطح کشور شد مقرر گردید مبلغ ۸ میلیون ریال در پروژه مشترک پیاده راه سلامت سیاسرد فی ما بین شهرداری بروجن و اداره کل ورزش و جوانان هزینه و اجرایی شود که متأسفانه عدم انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون همگانی اقدامی مؤثری از طرف مقابل صورت نپذیرفت.

وی افزود: عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی از طریق فدراسیون همگانی به هیأت‌ها و عدم برگزاری همایش کشوری پیاده روی در شهر بروجن موجب نارضایتی‌های مردمی شده که می‌طلبد با توجه به اینکه این شهر در سطح کشور دارای مدال می‌باشد بیش از بیش به آن توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر بروجن خاطر نشان کرد: عدم شفافیت و پاسخگویی اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت همگانی استانی در خصوص توزیع منابع مالی و تجهیزات ورزشی و عدم اجرای مصوبات دفتر نماینده شهرستان در خصوص اعتبارات ابهاماتی را برای مردم ه داشته که می‌طلبد شفاف سازی شود.

وی افزود: با توجه به ورود گردشگران بسیار به منطقه گردشگری سیاحتی و تفریحی سیاسرد اجرای فاضلاب آن از ضروریات است همچنین بمنظور استقرار بندر خشک در شهرستان بروجن انتظار است کارشناسی شده و با در نظر گرفتن کلیه جوانب تصمیم گیری شود چرا که در سنوات گذشته با عدم تدبیر مناسب در خصوص جانمایی فرودگاه استان با بن بست روبرو شد

کد خبر 6084106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha