۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

بالا و بالاتر_ ۱

فروش گوسفند با کارت ملی!

فروش گوسفند با کارت ملی!

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که با پیگیری خبرنگار مهر این موضوع تکذیب شد.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به مهر گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام توسط دامدارها و در همکاری با کشتارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود، افزود: اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود.

فروش گوسفند با کارت ملی!

در ادامه افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه دام سبک هم در گفت‌وگو با مهر ضمن رد موضوع، عنوان کرد: چنین اخباری تأیید نمی‌شود و هر فرد برای خرید دام می‌تواند به دامدار مراجعه کند یا میادین دام که در شهرها مشخص است.

وی افزود: در تهران نیز مراکز سه‌گانه عرضه مستقیم دام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در حال توزیع دام سبک است.

کد خبر 6084217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی AE ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      4 0
      همه چی راول کردند چسبیدندبه دام چرادولت بادوشرکت ایران خودرو وسایپا کاری نداره هرروز افزایش قیمت ول کنین دامو الان بزرگترین دغدغه مردم داشتن یه خودرو داخلیه اونم نمیتونه بخره کارشو راه بندازه گوشت نمی خوریم ولش کنین ت. راخدا هیچ کس ازمسولینم عین خیالش نیس یه پراید ادمکش شده 400 میلیون
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      فعلا که میگن تکذیب شد ولی به لطف مسئولین عزیز تا چند وقت دیگه طرحش تو مجلس تایید میشه...
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      اميدوارم گوسفند عزیز با دیدن عکس کارت ملی به چشم گرگ به ما نگاه نکند بخدا ماهم بره ایم!
    • رضا IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 0
      البته این آگهی در دیوار مشهد به وضوح منتشر شده و نوعی جو سازی و کلاهبرداری از خلق الله است .کاش میشد این آگهی را در اینجا کپی کرد تا صحت و سلم خبر معلوم شود
    • مجید RO ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      2 1
      ببین آقای رئیسی چکار کرد با اقتصاد که دیگه باید به خاطر گوشت کارت ملی بدیم بگیریم. ای داد بیداد همونی که می‌گفت تورم رو تک رقمی میکنم